tirsdag 4. juni 2013

Inspirert!

Siste nummer av Ett Trykk er nå å finne i butikkene og mange av dere har forhåpentligvis kost dere med bladet en liten stund nå.
Vi vil gjerne være en inspirasjonskilde for våre lesere og er nyskjerrige på hva dere lager alle sammen. Med vår faste spalte "Inspirert!" her i bloggen får vi et lite innblikk i hva dere finner inspirerende og spennende i bladet - kjempemoro!

Bruk InLinkz og legg en direktelink til det dere har laget, inspirert av det nyeste bladet, under innlegget her. 

Vi gleder oss til å se hva dere finner på og hva dere har blitt inspirert av!

Selv har jeg latt meg inspirere av Anitas herlige små gaveesker. Jeg har laget en sommerlig rød og romantisk variant. Trinn-for-trinn på hvordan du lager eskene finner du i bladet. Du finner også forklaring i bladet på hvordan du lager de lekre papirrosene - jeg har fått litt dilla på disse nydelige rosene som lages med dies fra Marianne Design:)


1 kommentar:

  1. Jeg blev inspireret af de søde kortærmede skjorter ;)
    Tak for et fantastisk godt blad, jeg glæder mig allerede til det næste kommer,
    klem Dorte

    SvarSlett