mandag 2. februar 2015

Vi jubilerer - utfordring 1 Dagens designteam


Vi i dagens designteam har latt oss inspirere av en artikkel i det aller, aller første nummeret av Ett trykk. Da, for nøyaktig 10 år siden, var det veldig populært å lage - og bytte - det som ble kalt ATC: Artist Trading Cards. Dette er små kort, i størrelsen 6,4 x 8,9 cm. Man står helt fritt i hvordan man ønsker å dekorere dem. Intensjonen er å lage noe som man så kan bytte med en annens ATC. Mange av oss har permer fulle av flotte kunstverk vi har skaffet oss i bytte.

Her er artikkelen vi har blitt inspirert av fra det aller første nummeret av Ett Trykk: 



 Vi har laget våre ATC'er:


Bak: Vibeke, Annie, Kjersti
Foran: Camilla, Jill
Bak: Kjersti, Åshild, Kjersti
Foran: Jill, Åshild
Bak: Kjersti
Foran: Åshild, Elsi

Du kan også bruke ATC kortene på andre måter, og her ser du hvordan vi har brukt de som
motiv på to ulike kort


Kortet er laget av Annie.
Kortet er laget av Elsi.

Og nå er det din tur! Kutt til en kartongbit i størrelsen 6,4 x 8,9 cm (2,5 x 3,5'') og fyr løs. Som du ser over, kan du lage den akkurat som du selv vil. Det eneste kravet er riktig størrelse. Vi gleder oss til å se hva du kreere. Alle kan bidra med ETT bidrag hver. 

Og, et bittelite tips: 
Vi trekker første pakke allerede i morra, så vil du ha sjansen til å vinne den, må du svinge deg rundt allerede i dag.

10 kommentarer:

  1. Så gøy!!! Flaks at jeg har fri idag :)

    SvarSlett
  2. Hvordan leverer man inn bidraget sitt? :D

    SvarSlett
  3. Spennende oppgave :) Hvordan leverer vi? Skal vi bare legge link i kommentarfeltet?

    SvarSlett
  4. Uha ja de var godt nok bare populære, selv om jeg aldrig rigtigt kom efter dem, men måske man sulle prøve igen at finde tid til at lave et par stykker, der er jo masser af fabelagtig inspiration her i hvert fald. Hvor er de flotte alle sammen.
    Ja vil også gerne vide, hvordan man deltager med sit bidrag??

    SvarSlett
  5. Det kommer en InLinkz i ettermiddag 😊 Da leverer dere der som dere pleier å gjøre til Trykkpressa.

    Og apropos Trykkpressa - den dropper vi nå i feb/mars.

    SvarSlett
  6. Så mye fint, dette er lykke :) Flott artikkel med masse inspirasjon. Det ble jo kjempe stilig å bruke de på kort også <3

    SvarSlett
  7. ATC har jeg aldri prøvd meg på, men "det kan jeg helt sikkert klare" som PIPPI sier!! Hiver meg rundt :) Må jo bli med på feiringen!

    SvarSlett
  8. Flott urtfordring. Ser ingen inlinks ennå, så da legger jeg inn bidraget mitt her mens jeg husker det; http://wenchejensen.blogspot.no/2015/02/be-happy-lommetag.html

    SvarSlett
  9. Knallgøy utfordring!!! :-D ...
    Lenge siden jeg har lagd ATC ´er..... GØY å gjøre noe slikt igjen!!

    SvarSlett
  10. Yay, I found a new love! ATC's!!

    SvarSlett