fredag 13. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 21 Gitte Hansen


Det er alltid spennende å blande inn elementer fra andre hobbyer. Gitte har latt seg inspirere av artikkelen om bruk av knapper og søm:





...

Tema: Knapper + syninger


Når man lige skal have det sidste umff effekt på ens projekter er en kamp og nogle syninger altid en god ide. Knapper er lækkert og tidsløst samt ofte billigt pynt og det er altid skønt for ens scrap budget. Jeg bruger næsten altid syninger, enten rigtige, lavet på mine gamle symaskine eller falske sting, på mine projekter. 
Her har jeg sågar syet i hånden, Langs siden af kortet hver der er washi-tape har en lavet syninger med sølvtråd og IRL skinner det helt fantastisk. Hjerte-borten har også fået en syning, denne gang på symaskine og det er små sting med hvid tråd.



Materialer:
Papir: Riddersholm Design Vintage Venture
Dies: Cheery Lynn Fishtail banner + Die-namics pierced fishtail banner + Mama Elephant hello die + Memorybox heart chain border.
Diverse: Tim Holtz tape + sølv knap + kork + hvid  hydrangea blomst fra unik-scrap.

Nå er det din tur: Lag noe med søm og knapper.


**Gitte Blomsterbox**

1 kommentar:

  1. Denne var helt topp, fikk meg til å ta frem symaskinene! (selv om det ble etter jeg hadde levert her da.) :) Dust og vakkert kort du har laget <3, med forskjellig variasjon på sømmen, det kan jeg like :)

    SvarSlett