tirsdag 17. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 23 Mona Vestpåsveen


Det er moro å leke seg med spray og sjablonger. Mona har funnet frem igjen denne artikkelen:





...

Jeg har valgt meg blad nr 2 / 2013 og artikkelen om spray, sjablonger og stensiler.




Her har jeg i utgangspunktet brukt en svart stor tag, og den er malt med hvit gesso. Etterpå er det lagt på sjablong og sprayet med ink spray. Da får vi en litt kul effekt.
Kantene er i ettertid "svertet" med kritt for å få lyse sjateringer.
Denne tagen er enkelt pyntet, syns ikke den trenger så mye så lenge vi gar en fin virkning her med både spray og motiv.
Pynten jeg har brukt er små tekstremser, trykknapper, små poststempler,  hyssing bånd og personlig knapp.

Så kommer en utfordring til leserne.
Lag et kort eller noe annet hvor du bruker spray, sjablonger eller stensiler.
Gleder meg til å se:)




1 kommentar:

  1. Søt tag og stilig med de trykkknappene (fin liten detalj). Flott utfordring, her kommer det nok til å bli mange flotte små kunstverk :)

    SvarSlett