lørdag 21. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 25 Camilla Halseth


Gode venner fortjener hyggelige overraskelser i ny og ne. Dette har inspirert Camilla:


...

Vi fortsetter vår 10-års feiring her i bloggen og i dag er det jeg, Camilla Halseth, som gjerne vil inspirere dere litt og invitere dere med på en ny utfordring. 

Jeg har tatt utgangspunkt i Randi Thorsens gaveeske i Ett trykk 04/2013, hvor dere finner en flott trinn-for-trinn forklaring på side 44.


Jeg har brukt blomster fra Prima, metalpynt fra Tim Holtz og resinpynt fra Melissa Frances. De søte trestjernene er fra Studio Calico bakgrunnen er laget med gesso og stensil fra The Crafters Workshop.  Mønsterpapiret inni er fra Maja Design og jeg har ellers brukt hvit og kraft kartong fra Bazzill. Ellers har jeg pyntet med litt bånd, blondeserviett og perler av ukjent opphav og Washi tape.


Utfordring #25:

Min utfordring til dere er å lage en venninnegave i form av en gaveeske. 

Esken trenger ikke være den samme som denne, men om dere vil lage den eller en variant er det absolutt lov. Forklaringen finner dere altså i Ett trykk 04/13.

Vi gleder oss til å se hva dere finner på!

Kreativ hilsen Camilla

2 kommentarer:

  1. Flott utfordring og inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Så flott og se esken til Marianne fortsatt inspirerer:-) Jeg lagde jo en tutorial på den en gang i tiden jeg og ;-)

    SvarSlett