onsdag 25. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 27 Hilde Røisehagen



Det er på tide med en teknikkutfordring, og Hilde har blitt inspirert av denne:






...

Embossing

Jeg har valgt meg blad 02/2014 og artikkelen om Embossing.
I det siste har mange av oss rotet fram igjen embossingpulver og embossingpistolen.
Hvem har ikke prøvd seg på Chalkboard teknikk og embossing med Frantage Embossing

På kortet mitt her har jeg embosset med hvitt på et hvitt ark, og deretter distresset arket med Walnut Stain.
Selve kortet er laget på en stor ”matpakkepose” fra Kremmerhuset. Arkene er fra Maja Design.
Jeg har ellers brukt kakeservietter, både hvite og noen som er dyppet i te. Osteklut, papirsugerør, blonder og knapper.
Alle produktene jeg har brukt her er av mine favoritter.

Så kommer en utfordring til dere lesere:
Lag et kort med EMBOSSING, samt at du bruker dine favorittprodukter.


1 kommentar:

  1. Jippi, denne blir gøy :) Flott kort med tag du har laget <3

    SvarSlett