tirsdag 1. mars 2016

Trykkpressa mars 2016

Så har mars kommet, og en ny utfordring venter.

Jeg elsker monokromatiske kort! Så det er det jeg ønsker å utfordre dere med denne måneden. Du har lov til å bruke hvit også, ellers er det en fargeskala som gjelder. Jeg gleder meg kjempemasse til å se hva dere tryller fram. 

Mitt kort er laget med mønsterark fra Maja Design. Stemplene er fra Norsk Stempelblad AS, og er hentet fra stempelplaten som heter "Grattis mini". Hjertet er såååå fint! Et av mine favoritter. 




Du kan bidra med maks 3 bidrag, og bidragene må være nye og ikke vist frem på nettet tidligere. 
Frist for å delta er 29 mars kl 23.55.

Hiv dere med!
Stor kreativ klem fra Cathrine.


2 kommentarer:

  1. Pretty card. Fun theme. You have written 29th Feb as the closing date, but I know you meant March LOL. Hugz

    SvarSlett