fredag 1. april 2016

Trykkpressa april 2016

Vi har kommet til april, og da jeg kom hjem fra påskefjellet på mandag var nesten all snøen borte i byen, så nå er det virkelig VÅR!!!!

Jeg har latt meg inspirere av det nye bladet som er i salg fra i dag av til månedens trykkpresse. I aprilbladet har vi nemlig en lang, fin artikkel med mange eksempler på Clean and simple kort vi i designteamet har laget, og det er nettopp det jeg vil utfordre dere til å lage. Finn frem scrappesakene og lag ren, enkel magi! Fristen er 30. april klokken 23.55.

Jeg har laget et enkelt "bare fordi"-kort denne gangen. Jeg lager mange bursdagskort, men noen ganger ønsker jeg å sende kort uten at det er en spesiell anledning også, og da er kort som dette geniale å ha for hånden. Jeg har fargelagt et Mo Manning-motiv med Copics, stemplet en tekst fra Definisjoner-platen til Norsk Stempelblad AS med svart Memento-blekk og satt på tre hvite halvperler fra Kort & Godt. Og det er hele kortet. Stort enklere blir det ikke.


Nå gleder jeg meg masse til bidragene som kommer inn i løpet av måneden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar