fredag 30. juni 2017

Papirposekort?

Tradisjonelle papirposekort består av en papirpose som på et eller annet finurlig vis er brettet til å bli et kort. Denne varianten er litt annerledes, jeg har nemlig en bitteliten papirpose som pynt på fronten av kortet.
Jeg har brukt mønsterark fra Vintage Summer Basics-serien til Maja Design, og papirposen min er en kraftfarget liten papirpose med plass til en tag nedi.
Tagen har jeg stanset ut med en die fra Magnolia, og stemplet med stempler fra A04-platen til Norsk Stempelblad AS. De små hjertene kommer fra midten av sommerfuglene, som er stanset ut med en die fra Papertrey Ink. Båndet, knappen og blekket jeg har brukt til å stemple teksten er også fra PTI.
Papirene er fuktet i kantene og krøllet for litt dimensjon, og jeg har også splattet litt hvit maling på kortet for litt mer liv.

5 kommentarer:

  1. Koselig kort :) Artig vri med papirposen på forsiden. Fin fargesammensetting!

    SvarSlett
  2. Nydelige farger!! Flott kort og god ide med den lille papirposen foran! Artig ide med å fukte papiret.. Men har du gjort det FØR du limte lagene sammen?

    SvarSlett
  3. Herlig! Så sarte og fine farger....litt rustikk....knallfint! :)

    SvarSlett
  4. Super lækkert kort her Elin, og de posekort er bare alle tiders, hvis man skal gi en lille gave med.

    SvarSlett
  5. Herlig! Da er det bare å holde øye med postkassa fremover. :-)


    ผลบอล

    SvarSlett