mandag 25. september 2017

God jul...♥

Da er ei trivelig messehelg over, og Julehilsen 2017 er i salg.
Det er også tre nye stempelplater med juletekster♥

På denne tagen har jeg brukt hvitt embossingpulver på juletreet og teksten - 
og skolekritt på hele tagen for å få et litt slitt preg. Snøen er Frantage embossinbgpulver 
som er strødd over tagen og smeltet fra baksiden slik at det ikke blåser utover.

***
Håper dere blir like glad i platene som vi har blitt  ♥
HER finner dere de nyeste stemplene, og HER er Julehilsen


Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at 
dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant 
alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi 
trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 
300 kr i nettbutikken vår. 


Kreativ klem fra Kjersti og resten av Ett trykk-jentene.

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin tags. Håper eg får tid til å lage noen til jul eg og :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har like store planer for hver jul...Kanskje det kan hjelpe med noen nye stempler!

    SvarSlett
  3. Synes tida går vel fort. Plutselig er jula her. Så burde ha begynt med julekort. Men har ikke fått jule-ånden over meg ennå. Håper den kommer snart.

    SvarSlett
  4. Julehilsen var en Fantastisk overaskelse å finne på kiosken i går... Ren Lykke!!..
    Herlig Tag. Veldig stilig at "vimplene" er satt fast med en binders.. Så Kult!

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å få tak i årets julehilsen ♡ så mye flott inspirasjon ��

    SvarSlett
  6. Nydelige stempler og stilig tag

    SvarSlett